Νικήστε τα συμπτώματα της ζέστης

Διαβάστε ορισμένες συμβουλές για να αντιμετωπίσετε τα συμπτώματα της ζέστης που

έρχεται δριμύτερη και αυτό το καλοκαίρι...



- Αν έχετε την δυνατότητα περιορίστε τις εξόδους σας ειδικά το μεσημέρι που ο ήλιος καίει περισσότερο. Προγραμματίστε τις δουλειές που θέλουνε τρέξιμο για νωρίς το πρωί ή γι το απόγευμα. Το ίδιο κάνετε και για το γυμναστήριο ή την άσκηση ενώ φροντίστε ταυτόχρονα να πίνετε πολλά υγρά.


- Αν είσαστε ήδη έξω και αισθανθείτε περίεργα προσπαθήστε να βρείτε ένα κλιματιζόμενο χώρο όπως ένα εμπορικό κέντρο ή κάποιο κατάστημα και παραμείνετε εκεί μέχρι να δροσιστείτε αρκετά.


- Αν έχετε aircondition αφήστε το ανοιχτό σ μια σταθερή θερμοκρασία.


- Φοράτε αέρινα, ελαφριά και σε ανοιχτούς τόνους χρωμάτων ρούχα.


- Το καλό αντηλιακό, με υψηλό δείκτη προστασίας είναι υποχρεωτικό για την επιδερμίδα σας.


- Το καπέλο και τα γυαλιά ηλίου είναι απαραίτητα και συμπληρώνουν το καθημερινό σας στυλ.


- Να κουβαλάτε ένα μπουκάλι νερό μαζί σας έτσι ώστε να το έχετε εύκαιρο σε περίπτωση που αισθανθείτε ότι το χρειάζεστε άμεσα.


- Καλό θα ήταν να πίνετε πολλά υγρά γενικότερα, τα οποία να μην περιέχουν αλκοόλ, καφεΐνη ή πολύ ζάχαρη.


- Οι ανεμιστήρες είναι χρήσιμοι κ βολικοί αλλά χρειάζεται προσοχή γιατί δεν εμποδίζουν την θερμοπληξία.


- Ένα δροσερό ντους είναι σίγουρο πως θα ρίξει τν θερμοκρασία και θα σας αναζωογονήσει!


- Όσο μπορείτε φροντίστε να αναπαύεστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα σ σκιερά μέρη.


- Αποφύγετε να μένετε σε κλειστούς κ μη καλά αεριζόμενους χώρους.









0 Response to " Νικήστε τα συμπτώματα της ζέστης "

Δημοσίευση σχολίου