Οι ευεργετικέ​ς ιδιότητες της Μπίρας


Η παρουσία της μπίρας χρονολογείται περίπου το 4000 π.Χ. και φαίνεται να ξεκινάει από την αρχαία Αίγυπτο και
την Μεσοποταμία. Ποια είναι η θέση της μπίρας στην διατροφή καιστην υγεία μας;Ευεργετικές ιδιότητες της Μπίρας...


Το κριθάρι καιο λυκίσκος της μπίρας αυξάνουν την περιεκτικότητά της σε αντιοξειδωτικά και φυτικέςίνες με αποτέλεσμα να προστατεύει από καρδιακές παθήσεις, αφού μειώνουν τα επίπεδατης LDL (κακής) χοληστερόλης.

Επιπρόσθετα, η ήπια κατανάλωση μπίρας μπορεί να επιφέρειχαμηλότερα επίπεδα ινσουλινοαντίστασης, η οποία σχετίζεται με εμφάνιση σακχαρώδηδιαβήτη. Θα πρέπει να επισημανθεί το γεγονός ότι η μπίρα περιέχει περισσότερα αντιοξειδωτικάσε ίση ποσότητα αλκοόλ από το λευκό κρασί και μισά από το κόκκινο. Η μπίρα είναιπλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β (νιασίνη, ριβοφλαβίνη, πυριδοξίνη, κοβαλαμίνη)και φυλλικό οξύ.
Οι βιταμίνες αυτές βοηθούν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου καιτου νευρικού συστήματος και το κυριότερο είναι ότι βοηθούν στη μείωση των επιπέδωνομοκυστεϊνης μειώνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών νοσημάτων.

Επιπλέον, η μέτρια κατανάλωση μπίρας προστατεύει από το ελικοβακτηρίδιο του πυλωρού (Helicobacter pylori), στο οποίο οφείλεται η πλειονότητα των ελκών του στομάχου,καθώς επίσης και από την οστεοπόρωση, μιας και η αιθανόλη που περιέχει εμποδίζειτην δράση συγκεκριμένων ορμονών, οι οποίες προκαλούν την απώλεια οστικής μάζας.

Η μπίρα προκαλεί«κοιλιά»;

H μπίρα είναι η καλύτερη επιλογή και για όσους προσέχουν τη διατροφήτους, μιας και έχει τις λιγότερες θερμίδες σε σχέση με τα υπόλοιπα αλκοολούχα ποτά.Μην ξεχνάτε ότι οι θερμίδες ενός αλκοολούχου ποτού εξαρτώνται από την περιεκτικότητατου σε αλκοόλ.

Όσο μεγαλύτερη είναι η περιεκτικότητα του σε αλκοόλ τόσο περισσότερεςθερμίδες περιέχει. Πιο συγκεκριμένα η μπίρα περιέχει 43 θερμίδες ανά 100 ml σε αντίθεσημε τα υπόλοιπα οινοπνευματώδη ποτά που δίνουν 250 θερμίδες ανά 100 ml. Επιπλέον,η μπύρα δεν έχει συντηρητικά.

Όποτε, η μέτρια κατανάλωση μπίρας μπορεί να ωφελήσειτον οργανισμό μας παρέχοντας αντιοξειδωτικά αλλά και μια ασπίδα προστασίας κατάτων καρδιακών νοσημάτων.
Τέλος, προκειμένου να απολαύσουμε την αγαπημένη μαςμπίρα χωρίς καμία τύψη είναι σημαντικό να την συνοδεύουμε με ελαφριά πιάτα όπωςμια ποικιλία τυριών ή θαλασσινά και όχι με τηγανητούς μεζέδες.








0 Response to " Οι ευεργετικέ​ς ιδιότητες της Μπίρας "

Δημοσίευση σχολίου