Γεμίσετε τις “μπαταρίες” σας… μέσα από 10 κόλπα!

Ένα εξαντλητικό 24ωρο «απαιτεί» κόλπα και συνήθειες που προσφέρουν περισσότερη ενέργεια…
από ένα φλιτζάνι δυνατού espresso!
Λίγο η κούραση στη δουλειά, λίγο η ατονία της καθιστικής ζωής και οι περισσότεροι προσπαθούν


να γεμίσουν τις «μπαταρίες» τους με λάθος εναλλακτικές που κινούνται κατά της υγείας τους. Οι παρακάτω 10 συμβουλές θα σας δείξουν πως μπορείτε να κρατήσετε σε υψηλά επίπεδα την ενέργεια και το κέφι σας… με απολύτως φυσικό τρόπο!

«Ενυδατωθείτε» με νερό… για να απομακρύνετε τις τοξίνες!
Την επόμενη φορά που θα γυρίσετε κουρασμένοι από το γραφείο, πιείτε ένα ποτήρι κρύο νερό και δείτε πόσο γρήγορα θα ανέβουν τα ποσοστά της ενέργειάς σας. «Πάνω απ το 50% του σώματός μας αποτελείται από νερό, οπότε δεν μας κάνει έκπληξη το γεγονός ότι ακόμα και η ήπια αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει προς την κούραση και την απώλεια συγκέντρωσης», αναφέρει ο δρ. Jacob Teitelbaum, ειδικός σε θέματα ενέργειας.

Πείτε «ναι» σε ένα χαλαρωτικό μασάζ
Το μασάζ βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και «ανοίγει» το δρόμο των θρεπτικών ουσιών και του οξυγόνου προς τα κύτταρα. Σύμφωνα με την Colleen O' Conner, ιδιοκτήτρια του “Elements Therapeutic Massage” στις ΗΠΑ, η θεραπεία του μασάζ αυξάνει τα ποσοστά σεροτονίνης στο σώμα, ουσίας που ρυθμίζει τη διάθεση, τν όρεξη και τον ύπνο. «Δεν είναι τυχαίο που το μασάζ οδηγεί προς τον καλύτερο ύπνο, με αποτέλεσμα οι μπαταρίες σας να είναι γεμάτες το επόμενο πρωινό», εξηγεί η κ. O’ Conner.

Γεμίστε τη λίστα του σουπερ μάρκετ με superfoods
Απομακρυνθείτε από τα τρόφιμα με ζάχαρη και καφεΐνη και αγοράστε φρούτα ή λαχανικά που είναι γνωστά και ως “superfoods” ή αλλιώς «υπερτροφές». Το μη επεξεργασμένο κακάο, ο σολομός, οι ξηροί καρποί και τα διάφορα φρούτα, όπως είναι ο ανανάς, το καρπούζι και οι φράουλες είναι μερικά από τα πιο διάσημα superfoods στην αγορά. Μέσα από αυτά θα λάβετε σίδηρο, βιταμίνη C και μια σειρά από συστατικά που παρέχουν ενέργεια και καλή υγεία στον οργανισμό.

Απολαύστε τον ήλιο για 10 λεπτά
Οι ακτίνες του ηλίου προσφέρουν την πολύτιμη βιταμίνη D στο σώμα. Γι’ αυτό καθίστε 15 με 20 λεπτά κάτω από τον ήλιο και αφήστε τη «ζεστασιά» του να ανεβάσει τη διάθεσή σας και να σας γεμίσει με ενέργεια. Ειδικότερα, το φως του αυξάνει τα επίπεδα της σεροτονίνης και ενισχύει την απορρόφηση της ντοπαμίνης που οδηγεί προς την ευχαρίστηση.

Σηκωθείτε από την καρέκλα… και τεντωθείτε!
Πόσο χρόνο ξοδεύετε καθημερινά μπροστά στον υπολογιστή; Έρευνες δείχνουν ότι, εάν σηκώνεστε τακτικά από την καρέκλα και τεντώνεστε για 10 δευτερόλεπτα… βοηθάτε το σώμα σας να αποφύγει την κούραση! Εναλλακτικά, καθίστε στην καρέκλα με ίσια την πλάτη και πιέστε τις παλάμες σας πάνω στο στήθος. Επαναλάβετε την άσκηση πέντε φορές, ώστε να «ανοίξετε» τα αιμοφόρα αγγεία και να αφήσετε το αίμα να κυκλοφορήσει με μεγαλύτερη ευκολία.

Φάτε ένα γρήγορο αλλά υγιεινό σνακ το πρωί
Καταναλώστε ένα υγιεινό σνακ το πρωί με πρωτεΐνες και σύνθετους υδατάνθρακες και θα αποκτήσετε αμέσως έξτρα ενέργεια για όλο το 24ωρο. Διαλέξτε είτε τρόφιμα ολικής αλέσεως, όπως είναι το κράκερ με τυρί χαμηλών λιπαρών, είτε ένα σάντουιτς με μαύρο ψωμί και φυστικοβούτυρο. Να θυμάστε ότι ο συνδυασμός πρωτεΐνης και υδατανθράκων αυξάνει τη γλυκόζη στο αίμα και παράγει ενέργεια…

Κοιμηθείτε τουλάχιστον οκτώ ώρες το βράδυ
Ο ύπνος τις βραδινές ώρες, όχι μόνο χαρίζει ενέργεια και πνευματική διαύγεια, αλλά παράλληλα βελτιώνει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού. «Εάν έχετε συχνά αϋπνίες, δοκιμάστε τα φυτικά βοηθήματα ύπνου π.χ. βαλεριάνα, λυκίσκο ή πασσιφλόρα και κοιμηθείτε σαν μωρό», εξηγεί ο δρ. Teitelbaum. Πιο συγκεκριμένα, η έλλειψη ύπνου μειώνει την ταχύτητα του μυαλού και οδηγεί στην απόσπαση της προσοχής, με αποτέλεσμα η πλειοψηφία να οδηγείται προς την καφεΐνη το επόμενο πρωί.


Δοκιμάστε το jogging ή το τρέξιμο στη γειτονιά σας
Και όμως, η γυμναστική σε μορφή jogging ή τρεξίματος αναζωογονεί το σώμα και βελτιώνει το πεπτικό σύστημα. Παράλληλα, μειώνει το στρες και το άγχος, το οποίο ενισχύεται από ένα freddo cappuccino, με αποτέλεσμα να προσφέρει ήσυχο ύπνο. Ακόμα και εάν έχετε μια πολυάσχολη ζωή, μη διστάσετε να τρέξετε ή να περπατήσετε γρήγορα για 10 λεπτά στη γειτονιά σας, καθώς αυτό σίγουρα θα απομακρύνει το συναίσθημα της κούρασης.

Κάντε συχνά πεντάλεπτα διαλείμματα στο γραφείο
Ένα σύντομο διάλειμμα των 5 ή 10 λεπτών στο γραφείο θα ενισχύσει την ενέργειά σας και θα σας βοηθήσει να δουλέψετε εύκολα μέσα στο ωράριο. Τουλάχιστον αυτό αποδεικνύει μελέτη του Louisiana State University, η οποία ανακάλυψε ότι όσοι υπάλληλοι έκαναν τακτικά διαλείμματα κατάφερναν, όχι μόνο να καταπολεμήσουν την κόπωση, αλλά και να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους. Με άλλα λόγια, όσοι έκαναν μέχρι και τέσσερα ολιγόλεπτα διαλείμματα την ώρα ανέφεραν πιο υψηλές επιδόσεις από τους υπόλοιπους εργαζόμενους.

Κλείστε τα μάτια και «ταξιδέψτε» μέσα από τις βαθιές ανάσες
Πολυάριθμες μελέτες έχουν δείξει ότι ο διαλογισμός κάνει θαύματα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να ανάψετε κεριά ή να κάτσετε σταυροπόδι. «Ακόμα και τρία λεπτά διαλογισμού μέσα στην ημέρα θα σας βοηθήσουν να ηρεμήσετε και να κρατήσετε τα “ηνία” της ενέργειάς σας», δηλώνει η δρ. Judith Orloff από το California University στο Λος Άντζελες. Απλά βρείτε ένα ήσυχο μέρος, κλείστε τα μάτια, πάρτε μερικές ανάσες… και φανταστείτε την εικόνα ενός ηλιοβασιλέματος ή μιας παραλίας στη Χαβάη.






0 Response to " Γεμίσετε τις “μπαταρίες” σας… μέσα από 10 κόλπα! "

Δημοσίευση σχολίου