newscity1.net

Η δημιουργία του κόσμου μας με εικόνες

Στην Αρχή υπήρχε το Απόλυτο, το Αδιάσπαστο, η Συνεχής Ουσία των Υπερ-Κόσμων του Αληθινού Φωτός, του Πατρογενούς, όπως το ονόμαζαν
οι νέο-Πλατωνιστές ή η Βασιλεία των Ουρανών όπως το αποκαλούν οι Χριστιανοί. Ο Ερμής ο Τρισμέγιστος το περιγράφει σαν …«Μια θέα πλημμυρισμένη από φως».
Εκεί επικρατεί ο Ενιαίος Αγαθός Νους που δεν υπόκειται σε σχάση, επειδή τα πάντα βρίσκονται ακέραια και αδιάσπαστα σαν μια ενιαία κατάσταση που δεν ταλαντώνεται ανάμεσα σε διπολικές τάσεις. Ένα άπειρο πλήθος Αρχετυπικών εκδηλώσεων όπου Εκεί υπάρχει,  συνθέτει έναν κόσμο μοναδικής Αρμονίας.

OaΣε μιαν άκρη όμως του χάους, αποκομμένο και σκοτεινό, περιδινιζόταν ένα κατωφερές σκοτάδι σαν μια αδηφάγος μαύρη τρύπα. Ήταν το αγονιμοποίητο υλικό σύμπαν/αυγό, η αιώνια Καράνα (=Αιτία) ή το Απαγορευμένο Δένδρο.
Μέσα σ’ αυτό (σύμφωνα με τον Ησίοδο) βρισκόταν η αιτία της ύλης Γη -επειδή στα αρχαία κείμενα έτσι αποκαλείται η αιτία της ύλης- ο Τάρταρος (=ταραχή), το Χάος και ο Έρως, ως η πρωταρχική ελκτική Δύναμις.
Ο Έρως, «προσκάλεσε» μια Ακτίνα Φωτός από τα Υπερσύμπαντα του Απόλυτου, για να γονιμοποιήσει το Αυγό του

1-to ΘΗ Ακτίνα γοητεύτηκε από την σαγήνη που της προκάλεσε ο Έρωτας, αποδέχτηκε την πρόσκληση, διαπέρασε το Αυγό και αφού εγκαταστάθηκε στο κέντρο του, το γονιμοποίησε με το Φως της και το κατέστησε «Εκδηλωμένο» φέρνοντας την Αυγή στα σκοτάδια του.
Έτσι, εκείνη η πρωταρχική Ακτίνα Φωτός αφού έφερε το φως στο σκοτάδι, χαρακτηρίστηκε Εωσφόρος και στέφθηκε Θεός του. Όμως επειδή αποκόπηκε από το Απόλυτο, έγινε έκπτωτη και ανέπτυξε «Εγώ» και είπε:
«Έγώ είμαι ένας ζηλότυπος θεός και δεν υπάρχει άλλος θεός εκτός από εμένα.[Απόκρυφο Ευαγγέλιο Ιωάννη]»

1-LogosΣτη συνέχεια προκειμένου μέσα σ’ αυτό το «Αυγό» να γεννήσει γεννήματα, εσχάσθη (Λ) σε Λόγο και σχημάτισε τη δυαδικότητα του νέου κόσμου βαφτίζοντάς τον «Δένδρο της γνώσης του καλού και του κακού».

«Όμως η ατέλεια της ύλης ΔΕΝ προήλθε μέσω του Απείρου του Πατέρα, αλλά προέκυψε τη στιγμή της ανεπάρκειας –αν και κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει ότι το άφθαρτο θα κατέληγε με αυτό τον τρόπο. [Ευαγγέλιο της Αλήθειας του Ιησού §39]»
pyramidaΚαι με το Λόγο του δημιούργησε την Ιεραρχία των Δομητών της ύλης -τους κατώτερους θεούς, τους Διοικητές της Ειμαρμένης ή της Σαμσάρα. Και οι Δομητές δημιούργησαν τα τέσσερα στοιχεία της ύλης: την Φωτιά, τον Αέρα, το Νερό, τη Γη. Και για το κάθε στοιχείο δημιουργήθηκε μια μεγάλη Ιεραρχία Οντοτήτων και Δυνάμεων για να το στηρίξουν, σχηματίζοντας μια πυραμίδα.

alfa
Και Και ο Κύριος όλων, έγινε η Αρχή (Α) αυτών και εγκαταστάθηκε στην Κορυφή της Ιεραρχίας που είχε σχηματίσει ο ίδιος και επέβλεπε από εκεί τα πάντα.
Και Και ο Κύριος όλων, έγινε η Αρχή (Α) αυτών και εγκαταστάθηκε στην Κορυφή της Ιεραρχίας που είχε σχηματίσει ο ίδιος και επέβλεπε από εκεί τα πάντα.


All seeing EyeΚαι έγινε ο «Οφθαλμός ος τα πανθ’ ορά» και ο υπέρτατος Κύριος όλων, διαχωρίζοντας τη θέση του απ’ τους υποτελείς δούλους του. Και υιοθέτησε για σύμβολό του την Κόλουρο Πυραμίδα, επειδή η κορυφή της διαχωρίζεται από το κυρίως σώμα της. Και ταύτισε το (Α) με την Αρχή της δημιουργίας του.

1-kolouros-pyramida1Και τους «άριστους» από τους δούλους του, τους διόρισε επιστάτες των υποδεέστερων και τους τοποθέτησε στο ανώτερο επίπεδο της κόλουρου πυραμίδας για να επιβλέπουν τους υποτελείς.
Αυτός όμως, παρέμεινε αποκομμένος και ανεξάρτητος για να επιβλέπει τους πάντες.

1-truncated-pyramid & AΑυτή είναι η Αρχή (Α) όλου του υλικού ορατού και αόρατου κόσμου, και η διαδρομή στο χρόνο είναι μονόδρομος που απαρέγκλιτα καταλήγει στο Τέλος Ωμέγα (Ω).
Το σύμβολο της κόλουρου πυραμίδας θα βρίσκεται πάντα ταυτισμένο με την Ιεραρχία της Αρχής και το γράμμα Άλφα (Α), αφού το σχήμα αυτού του γράμματος, αυτό ακριβώς δηλώνει.

Ο Παντοκράτορας Πατέρας/Αρρητος Αρχή όμως, δεν γίνεται να χαρακτηριστεί ως Α και Ω.
Ο Πατέρας δεν έχει αρχή επειδή είναι Αυτούσιος και δεν έχει τέλος (Ω) επειδή είναι Αέναος και Ατελεύτητος.
Το σύμβολο «ΑΩ» δεν αφορά την Άρρητο Αρχή/Πατέρα, αλλά τον εκπεσόντα δημιουργό της ύλης, αφού μόνο η ύλη έχει αρχή και ότι έχει αρχή έχει και τέλος. Και ο Ερμής ο Τρισμέγιστος στο Α κεφ. αναφέρει:
«§11. Ο δε δεύτερος δημιουργός Νους, ο περικλείων τους επτά κύκλους και τις δίνες των ριζών τους, μαζί με τον λόγο έστρεψε τα δημιουργήματά του, κ” όλα άρχισαν να περιστρέφονται από μια αόριστη αρχή προς ένα απέραντο τέλος».

Βασικός στόχος κάθε ανθρώπου είναι ―αφού πληροφορηθεί την Αλήθεια για τον κόσμο και του εαυτού του …«και η Αλήθεια θέλει σας ελευθερώσει»‒ να κόψει τους συναισθηματικούς του δεσμούς/άγκυρες με την ύλη, ούτως  ώστε να μπορέσει να  επιστρέψει στην Πηγή του, στην Πρωτεύουσα Πατρίδα του, στην Βασιλεία των Ουρανών.




ΑΡΘΡΟ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΣΗ
ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ:
«ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; -ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ»
Αγγελική Αναγνώστου





0 Response to " Η δημιουργία του κόσμου μας με εικόνες "

Δημοσίευση σχολίου